Newsletter č. 10: Digitálny marketing pre export – ďalší workshop projektu CORD
Aktivity projektu CORD pokračovali 20. júna 2019 workshopom „See Think Do Care – Digitálny marketing pre export do zahraničia“, ktorý sa konal v priestoroch Slovak Business Agency v Bratislave.
Lektorka Katka Molnárová, majiteľka digitálnej agentúry ONLINE TORO consulting, účastníkom odovzdala skúsenosti s nastavovaním očakávaní a cieľov z jednotlivých online marketingových kanálov, meraním výsledkov a opatreniami, ktoré pomôžu plniť obchodné ciele, porozumieť mágii internetového marketingu a zostaviť vlastnú online stratégiu prostredníctvom metódy See Think Do Care.
Účastníci si mohli počas workshopu aj priamo vyskúšať a optimalizovať online nástroje, ktoré lektorka predstavovala. Interaktivitu podujatia vyzdvihovalo aj množstvo praktických otázok a vzájomné zdieľanie skúseností účastníkov.
Počas podujatia sa predstavila aj ambasádorka projektu CORD Jana Knoppová, marketingová manažérka spoločnosti SENSONEO, ktorá k téme prispela vlastnou skúsenosťou s metódou See Think Do Care. Inteligentné riadenie odpadov SENSONEO zaujalo samosprávy a firmy vo viac ako 30 krajinách aj vďaka efektívnemu využitiu digitálneho marketingu pri expanzii spoločnosti do zahraničia.
Ďalšie podujatia a workshopy projektu CORD sa budú konať v septembri. Budeme vás o nich priebežne informovať.
Zaujímavé podujatia pre rozvoj podnikania:
Môžu byť kryptomeny platidlom budúcnosti?