Slavomíra Pintérová, Mgr.

Slavomíra Pintérová, Mgr.

Lektor | Počet zobrazení: 5 597

Desať rokov som pôsobila v oblasti logistiky a distribúcie, kde som okrem riadenia oddelení mala na starosti call centrum a zákaznícky servis.
Som človek veľmi aktívny, hľadajúci nové výzvy a podnety. V roku 2014 som začala pôsobiť v cestovnom ruchu. Tieto zozbierané skúseností rada odovzdám ďalej. Mojím cieľom je zamerať sa na konkrétne firemné prostredie a nastaviť procesy tak, aby viedli k zlepšeniu výkonov zamestnancov, ako aj výsledkov firmy.
Komunikáciu považujem za jeden zo základných predpokladov úspechu v oblasti obchodu ako aj riadenia a manažovania ľudí. V každom človeku je skrytý potenciál a je umením pomôcť mu ho nájsť. Každý zamestnanec, alebo partner môže byť pre nás prínosom.

„Preto jednajte múdro s ľuďmi, s ktorými potrebujete vychádzať.“

Mojím ďalším cieľom je zamerať sa na ženy ( podnikateľky, manažérky, ale aj matky v domácnosti) pre túto skupinu plánujem organizovať zážitkové stretnutia, zamerané na vnútorný rozvoj, hľadanie kreativity a možno aj samej seba. Spolupráca bude prebiehať v spoločnosti SkS Academy, ktorej som zakladateľkou.

Lektor školí

  • Komunikačné zručnosti pre call centrá, zákaznícky servis, predajcov, obchodných zástupcov
  • Predajné zručnosti a starostlivosť o zákazníka pre realitných maklérov
  • PODNIKANIE V CESTOVNOM RUCHU:
    1. Administratívne záležitosti podnikania v CR
    2. Kto je náš zákazník? segmentácia trhu
    3. Ubytovacie zariadenie -členenie ubytovacích zariadení, kategorizácia ubytovacích zariadení, charakteristika jednotlivých častí v ubytovacom zariadení
    4. Starostlivosť o hosťa-platené, neplatené služby
    5.Uspokojenie potrieb účastníkov CR- tvorba balíkov služieb
    6. Marketing v CR, marketingový MIX 4 ,,C,,
    7. Cena z pohľadu podnikateľa a cena z pohľadu zákazníka -psychologický úžitok, stálosť hostí, faktor prestíže, hodnota destinácie pre klienta, citlivosť klienta na cenu
    8.Tvorba zliav- sezónnosť, čas objednávky, podľa cieľových skupín
    9. Spätná väzba v CR- tvorba dotazníkov
    10. Telefonická a emailová komunikácia v CR, riešenie sťažností, reklamácií
    11. Reklama, WEB, iné formy reklamy
    12. Ľudia- zamestnanci v CR, riadenie zamestnancov
    13.Pridané služby v CR- animačné programy
    14 Zaujímavosti zo sveta CR- motívy cestovania, typológia účastníkov CR, charakteristické znaky …..
  • Teambuilding- oranizovanie školení
  • Zážitkové kurzy a semináre pre ženy

Referencie

  • IT spoločnosť Galanta
  • Distribučná a reklamná spoločnosť Bratislava
  • Spolupráca s realitnou kanceláriou Senica

Certifikáty/Osvedčenia

  • Certifikát „Lektor“ Prešovská univerzita, FHaPV, katedra Andragogiky
  • Certifikát Komunikačné zručnosti
  • Certifikát Asertívna komunikácia, negociačné zručnosti
  • Certifikát SAP – užívateľ informačného systému
  • Osvedčenie Aktívny tele-marketing pre predajcov
  • Osvedčenie Rozvoj spolupráce v obchodných tímoch
  • Doplňujúce vzdelanie- Manažment cestovného ruchu

Cena školenia: dohodou

Lektor pôsobí v regióne

Celé Slovensko

Roky praxe

10

Kontakt

V prípade, že Vás lektor zaujal, služby lektora si môžete objednať na alkp@alkp.sk  alebo na t.č. 0919 185 148.