Slavomíra Pintérová, Mgr.
Lektor | Počet zobrazení: 5 597
Desať rokov som pôsobila v oblasti logistiky a distribúcie, kde som okrem riadenia oddelení mala na starosti call centrum a zákaznícky servis.
Som človek veľmi aktívny, hľadajúci nové výzvy a podnety. V roku 2014 som začala pôsobiť v cestovnom ruchu. Tieto zozbierané skúseností rada odovzdám ďalej. Mojím cieľom je zamerať sa na konkrétne firemné prostredie a nastaviť procesy tak, aby viedli k zlepšeniu výkonov zamestnancov, ako aj výsledkov firmy.
Komunikáciu považujem za jeden zo základných predpokladov úspechu v oblasti obchodu ako aj riadenia a manažovania ľudí. V každom človeku je skrytý potenciál a je umením pomôcť mu ho nájsť. Každý zamestnanec, alebo partner môže byť pre nás prínosom.
„Preto jednajte múdro s ľuďmi, s ktorými potrebujete vychádzať.“
Mojím ďalším cieľom je zamerať sa na ženy ( podnikateľky, manažérky, ale aj matky v domácnosti) pre túto skupinu plánujem organizovať zážitkové stretnutia, zamerané na vnútorný rozvoj, hľadanie kreativity a možno aj samej seba. Spolupráca bude prebiehať v spoločnosti SkS Academy, ktorej som zakladateľkou.
Lektor školí
- Komunikačné zručnosti pre call centrá, zákaznícky servis, predajcov, obchodných zástupcov
- Predajné zručnosti a starostlivosť o zákazníka pre realitných maklérov
- PODNIKANIE V CESTOVNOM RUCHU:
1. Administratívne záležitosti podnikania v CR
2. Kto je náš zákazník? segmentácia trhu
3. Ubytovacie zariadenie -členenie ubytovacích zariadení, kategorizácia ubytovacích zariadení, charakteristika jednotlivých častí v ubytovacom zariadení
4. Starostlivosť o hosťa-platené, neplatené služby
5.Uspokojenie potrieb účastníkov CR- tvorba balíkov služieb
6. Marketing v CR, marketingový MIX 4 ,,C,,
7. Cena z pohľadu podnikateľa a cena z pohľadu zákazníka -psychologický úžitok, stálosť hostí, faktor prestíže, hodnota destinácie pre klienta, citlivosť klienta na cenu
8.Tvorba zliav- sezónnosť, čas objednávky, podľa cieľových skupín
9. Spätná väzba v CR- tvorba dotazníkov
10. Telefonická a emailová komunikácia v CR, riešenie sťažností, reklamácií
11. Reklama, WEB, iné formy reklamy
12. Ľudia- zamestnanci v CR, riadenie zamestnancov
13.Pridané služby v CR- animačné programy
14 Zaujímavosti zo sveta CR- motívy cestovania, typológia účastníkov CR, charakteristické znaky ….. - Teambuilding- oranizovanie školení
- Zážitkové kurzy a semináre pre ženy
Referencie
- IT spoločnosť Galanta
- Distribučná a reklamná spoločnosť Bratislava
- Spolupráca s realitnou kanceláriou Senica
Certifikáty/Osvedčenia
- Certifikát „Lektor“ Prešovská univerzita, FHaPV, katedra Andragogiky
- Certifikát Komunikačné zručnosti
- Certifikát Asertívna komunikácia, negociačné zručnosti
- Certifikát SAP – užívateľ informačného systému
- Osvedčenie Aktívny tele-marketing pre predajcov
- Osvedčenie Rozvoj spolupráce v obchodných tímoch
- Doplňujúce vzdelanie- Manažment cestovného ruchu
Cena školenia: dohodou
Lektor pôsobí v regióne
Celé Slovensko
Roky praxe
10
Kontakt
V prípade, že Vás lektor zaujal, služby lektora si môžete objednať na alkp@alkp.sk alebo na t.č. 0919 185 148.