Speakers
Emília Jányová Lopušníková, Mgr.
Kariérny poradca / LektorStart
27. februára 2017 - 8:00
End
27. februára 2017 - 16:00
Address
Kremnička 53, Banská Bystrica 974 05 View mapPre koho je užitočný tento tréning:
HR manažéri, riaditelia ľudských zdrojov, stredný manažment, vrcholoví manažéri
Čo sa naučíte:
Pri výbere nového, ale aj hodnotení interného zamestnanca za kompetenciu považujeme kombináciu zručností, prístupu k práci a znalostí, ktorá sa prejavuje v pracovnom správaní, je pozorovateľná, merateľná a hodnotená. Kompetencia je rozhodujúcim faktorom pre dosahovanie požadovaných výsledkov a naplno sa prejavuje konaním pracovníka, pričom priamo vplýva na rast a úspešnosť spoločnosti, v ktorej zamestnanc pracuje. V školení si osvoíte vedomosti, ako vytvoriť a používať kompetenčný model v prostredí spoločnosti, v ktorej pracujú a podľa potrieb tímu, ktorý vedú. Na konci školenia budete vedieť samostatne pracovať a tvorivo rozvíjať vlastné kompetenčné modely pre účely náboru nových zamestnancov, zefektívnenia náboru ako takého ale aj pre potreby interného rozvoja zamestnancov.
Z obsahu:
- Definícia kompetencií
- Tri typy kompetencií a ich dôležitosť
- Úrovne kompetencií a ich charakteristika
- Meranie kompetencií, výhody a nevýhody jednotlivých postupov
- Päťstupňová hodnotiaca škála merania kompetencií
- Identifikácia kľúčových a mimoriadne talentovaných zamestnancov
- Rozvoj kompetencií kľúčových a mimoriadne talentovaných zamestnancov
- Štrnásť kľúčových manažérskych kompetencií
- Užitočné šablóny a dokumenty
Forma tréningu: Prednáška, diskusie, prípadové štúdie a interaktívny workshop
Dĺžka trvania: 8 hodín
Vaše otázky Vám radi zodpovieme mailom na alkp@alkp.sk a telefonicky na čísle 0919 185 148